Ofte stilte spørsmål?
Produkt
Hvordan fungerer påminnelsen om å drikke?
Smartflasken bruker innebygd teknologi som minner deg på å drikke med jevne mellomrom – enten gjennom lys, vibrasjon eller varsler (avhengig av modell). Dette hjelper deg å holde væskebalansen gjennom dagen.
Vi tilbyr også modeller uten påminnelse eller lys, men som fortsatt er laget av materialer av høy kvalitet og har utmerket isolasjon – perfekt for å holde drikken kald eller varm i flere timer.
Holder flasken på temperaturen?
Ja! Smartflasken har isolerende dobbelvegg matriale som holder drikken kald eller varm i flere timer, slik at du alltid får en behagelig drikkeopplevelse.
Er flasken trygg å bruke med både varmt og kaldt innhold?
Ja, flaskene er laget av materialer av høy kvalitet (som borosilikatglass eller rustfritt stål) som tåler både varme og kalde drikker.
Når vil dere få inn mer på lager?
Vi jobber konstant med å ha nok produkter på lager. Grunnet høy pågang, hender det at noen av våre produkter selges ut. Følg med på produktsiden for forhåndsbestilling, eller forventet lagerdato.
Hva skjer hvis flasken slutter å virke?
Vi tilbyr 1 års garanti på alle våre produkter. Garantien dekker produksjonsfeil og funksjonelle problemer som ikke skyldes ytre påvirkning, fallskader eller feil bruk.
Hvis produktet ditt slutter å fungere som det skal – ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med reparasjon, bytte eller refusjon.
Kan jeg bruke kullsyreholdig vann i Hydrogen flasken?
Nei, bruk kun rent, stillestående vann for å unngå skade på elektrolyseenheten.
Frakt & Levering
Hva er leveringstiden deres?
Vi har en behandlingstid på 1–3 virkedager, og gjennomsnittlig leveringstid er 12 dager.
I noen tilfeller kan det ta litt lenger tid dersom det oppstår uforutsette forsinkelser i transporten – for eksempel på grunn av værforhold eller logistikkutfordringer. Heldigvis skjer dette svært sjelden.
Du vil motta sporingsinformasjon så snart pakken er sendt, slik at du enkelt kan følge forsendelsen hele veien.
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.
Hva er en delvis levering?
Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.
Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.
Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeservice team i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.
Hva er en forhåndsbestilling?
Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengre leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.
Retur
Retur betingelser
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
Hvordan returnerer jeg?
For å returnere din bestilling, følg vår returside.
PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.
Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?
Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.
Kan jeg bytte produktet mitt?
Bytte er kun tilgjengelig, dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.
Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.
Hvordan returnerer jeg en gave?
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.
Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.
Må jeg betale for å returnere?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Hvorfor er ikke returen min behandlet?
Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.
Kontakt vår kundesupport, så skal vi prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.
Betaling
Hvordan bruker jeg en rabattkode?
Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Rabattkoden min funker ikke?
Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.
Kan jeg bruke rabattkode etter jeg har bestilt?
Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.
Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.
- Klarna
- Vipps
- Stripe (Kort)